معنی عشق را تو به من آموختی
نوشته شده توسط : samira
 

دنیای من کوچک بود

 

     کوچک تر از یک ذره خاک

 

                            من نمی دانستم

 

                              می توان عاشق شد

 

                                      می توان عاشق ماند

 

                                                  می توان عاشق مرد

 

                                                         معنی عشق را تو به من آموختی

 

                                                                      و اکنون ز چه از من دوری؟؟ 





:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 495
|
تعداد امتیازدهندگان : 165
|
مجموع امتیاز : 165
تاریخ انتشار : 5 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: